• Ga naar hoofdnavigatie
  • Ga naar het winkelwagentje
  • Ga naar hoofdtekst
  • Ga naar de footer

Purpurina Glitter & Sjabloon

Unieke glittertattoos speciaal voor jou gemaakt!

0 producten in winkelwagen Afrekenen
  • Home
  • Glittertattoos
    • Glittertattoo sets
      • Complete starterssets
      • Sjablonen sets
      • 4 Mini sjablonen
    • Aanbiedingen
    • Je eigen glittertattoo
    • Losse sjablonen voor glittertattoos
      • Bloemen & Planten
      • Circus
      • Cowboys & Indianen
      • Dieren
      • Dino's
      • Draken
      • Feest
      • Feestdagen
      • Films, series en karakters
      • Grappige monsters
      • Holland & Oranje
      • Jongens
      • Kermis
      • Liefde en hartjes
      • Meisjes
      • Muziek
      • Piraten
      • Prinsessen en Ridders
      • Seizoenen
      • Sprookjes & Fantasie
      • Symbolen & Objecten
      • Teksten & Cijfers
      • Transport & Vervoer
      • Tribals
      • Voetbal
      • Volwassenen
      • Vuur & vlam
      • Zon, maan en sterren
  • Glitters
    • Glitter combisets
    • Glitters per potje
  • Benodigdheden
  • Over ons
    • Ons team
    • Klantenservice
    • Mijn Account
    • Blog
    • Wij steunen Villa Pardoes
    • Contact
  • Afrekenen
Home » Klantenservice » Garantie en retourneren
Helaas is verzending naar Belgie momenteel niet mogelijk.

Garantie en retourneren

« terug naar klantenservice

Zichttermijn & retourregels

Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen, een product retour te sturen (herroepingsrecht). Binnen deze termijn mag je het product bekijken en beoordelen, tenzij anders vermeld.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag:

  • waarop het product in je bezit is
  • bij meerdere producten in een bestelling, die afzonderlijk worden geleverd: waarop je het laatste artikel hebt ontvangen

Het retourneren van producten geldt alleen als:

  • het artikel compleet is
  • (de verpakking van) het artikel ongebruikt en ongeopend is
  • het product nog in – voor zover redelijkerwijs mogelijk – originele staat en verpakking zit
  • het product binnen 5 werkdagen na retourmelding door ons is ontvangen
  • Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat het geretourneerde product niet voldoet aan bovenstaande punten kunnen wij je aansprakelijk stellen.

Na je retourmelding ontvang je van ons instructies hoe je het product of producten kunt retourneren. Zodra we de geretourneerde producten hebben ontvangen zal, na controle van de producten, het bedrag binnen 5 werkdagen teruggeboekt worden op jouw rekening. In de meeste gevallen betaal je zelf de kosten voor retourzending.

Uitzonderingen

Sommige producten kun je niet retourneren, omdat de producten volgens jouw opdracht op maat zijn gemaakt of speciaal zijn samengesteld. We geven het vooraf aan als een product niet geretourneerd kan worden.

Retourneren & terugbetalen

Heb je je bestelling betaald met een overboeking per bank of via iDEAL dan wordt het terug te betalen bedrag binnen 5 werkdagen na verwerking van het retour op je rekening teruggeboekt.

Alleen als je je hele bestelling retourneert zullen we ook de oorspronkelijke verzendkosten aan je vergoeden. Indien je een deel van je bestelling retourneert dan worden de verzendkosten van je bestelling niet teruggeboekt. Eventuele verzendkosten voor de retourzending zijn in principe altijd voor de koper.

Met het toepassen van het herroepingsrecht vervalt niet je eventuele betaalverplichting. Als je nog facturen met een betalingsachterstand open hebt staan, storten wij niet terug. We verrekenen het bedrag dan met dit openstaande saldo.

Artikel klacht melden

Hoewel wij altijd ons best doen om je producten zo perfect mogelijk te leveren, kan het altijd gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling. In dat geval kan je bij ons heel gemakkelijk via de website een klacht melden. Bijvoorbeeld als het product is beschadigd of als producten niet voldoen aan je verwachtingen.

Aan de hand van de door jou ingevulde gegevens ontvang je binnen 1 werkdag bericht terug over de verdere afhandeling van je klacht. We doen ons best om iedere klacht na tevredenheid van de koper op te lossen.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Natuurlijk gaan we er vanuit dat dit niet nodig is en dat we je klacht gewoon zelf kunnen oplossen.

Artikel klacht melden.

Met jouw bestelling steun je Villa Pardoes

42+ glittertattoos

Voor iedere 10 sjablonen die jij koopt, geven wij 1 glittertattoo aan Villa Pardoes. In 2023 hebben we al meer dan 0 glittertattoos geschonken.

Service & Contact

  • Mijn Glittersjabloon.nl
  • Service en contact
  • Bestellen en betalen
  • Verzenden en ontvangen
  • Retourneren en zichttermijn

Meer Purpurina

  • Over Glitter & Sjabloon
  • Ons team
  • Wij steunen Villa Pardoes
  • BolleBeaus

Heb je vragen of hulp nodig?*

  • Facebook Messenger: @glittersjabloon 8 uur
  • E-mail: [email protected] 12 uur
  • Per post: Van Alphenstraat 24, 5014 MS Tilburg 2 weken
* Geschatte tijd tot reageren, maar soms duurt het nou eenmaal wat langer
© 2023 Glittersjabloon.nl is onderdeel van Studio Purpurina
  • Home
  • Sitemap
  • Privacy en cookies
  • Algemene voorwaarden
  • Klantenservice
webshop ontwerp door Geev