Van 1 juni t/m 12 juni hebben we aangepaste levertijden. Je bestelling wordt zo snel mogelijk verzonden.
Verzendkosten in Nederland – 2023
Vanaf 1 juni 2023 hanteren wij de volgende tarieven voor verzending in Nederland:
- Verzending van bestellingen tot 90 gram: € 3,50
- Verzending van bestellingen vanaf 90 gram: € 5,75
- Gratis verzending vanaf €75,00
Verzending van bestellingen tot 90 gram: € 3,55
Alle bestellingen tot 90 gram worden als standaard briefpost verzonden in een bubbeltjes-envelop.
Verzending van bestellingen vanaf 90 gram: € 5,75
Voor alle andere bestellingen (vanaf 90 gram) verzenden we je bestellingen als een feestelijk pakketje in een brievenbusdoosje. Bij je bestellingen vanaf 90 gram krijg je ook altijd een cadeautje twv. € 1,50. Dit cadeautje wordt automatisch toegevoegd aan je winkelwagentje.
Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een track & trace code zodat je het brievenbuspakketje kunt volgen. Je pakketje past door de brievenbus, je hoeft er dus niet voor thuis te blijven.
Gratis verzending vanaf €75,00
Je bestelling wordt in Nederland gratis verzonden bij een totaal bestelbedrag van meer dan €75,00. De gratis verzending wordt automatisch toegepast zodra je voor minimaal 75 euro hebt besteld en na verrekening van eventuele kortingen.
Verzendkosten in België – 2022
Momenteel is verzending naar België niet mogelijk.
Thuis bezorgen door PostNL of DHL
De meeste artikelen van Purpurina Glitter & Sjabloon zijn gewoon op voorraad. Als alle bestelde producten op voorraad zijn zullen we je bestelling binnen 3 werkdagen verzenden. We verzenden alle bestellingen met PostNL of DHL. Zodra je bestelling is verzonden ontvang je van ons een e-mail.
Het merendeel van de bestellingen wordt verzonden met standaard brievenbuspost. Van brievenbuspost ontvang je helaas geen track-en-trace code.
De meeste bestellingen heb je binnen 5 werkdagen in huis, maar we zijn natuurlijk afhankelijk van de service van PostNL of DHL. Zodra wij je bestelling hebben overgedragen aan PostNL of DHL kunnen wij geen invloed meer uitoefenen op de snelheid van bezorgen. Wij hopen op je begrip hiervoor. Heb je na 5 werkdagen je bestelling nog steeds niet ontvangen? Neem dan even contact met ons op.
Tijdens vakantieperiodes kan het verzendklaar maken van je bestelling iets langer duren. Wij geven dan altijd vooraf aan wat de verwachtte levertijd zal zijn.
Bezorging op de Waddeneilanden
Woon je op 1 van de Waddeneilanden? Dan kan je bestelling, ivm. de bootovertocht, een aantal dagen later aankomen.
Niet thuis tijdens bezorging?
Ben je niet thuis en past je bestelling niet door de brievenbus, dan geeft de postbode het pakketje af bij de buren.
Kan de bestelling de eerste keer niet bezorgd worden, dan doet de bezorger een kaartje in de bus waarop staat wanneer hij de bestelling opnieuw aanbiedt OF waar je je bestelling kan ophalen.
Verzending naar België
Voor verzending naar België kunnen afwijkende levertijden gelden. Houdt rekening met een levertijd van +/- 7 werkdagen na verzending.
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Tijdens het bestellen geven wij een verwachtte verzenddatum. Dit is de dag waarop wij je bestelling afgeven bij PostNL of DHL. Je bestelling wordt dan zo snel mogelijk bezorgt.
Bestellingen die op vrijdag, zaterdag of zondag worden geplaatst worden meestal op dinsdag verzonden (tenzij anders vermeld).
We proberen alle bestellingen binnen 3 werkdagen te verzenden. Dit lukt bijna altijd, maar is o.a. afhankelijk van de grootte van de bestelling en hoeveel dat we nog moeten produceren om jouw bestelling compleet te verzenden. Bestellingen met meer dan 100 sjablonen kunnen iets langer duren. Let daarom altijd goed op de verwachtte verzenddatum die getoond wordt tijdens het afrekenen.
Als je vragen hebt over je bestelling en verwachtte levering mag je altijd even contact met ons opnemen.
Let op: Wij zijn altijd afhankelijk van de dienstverlening van PostNL en DHL.
Ik bestel vandaag, heb ik mijn bestelling morgen in huis?
Nee, helaas niet. Wij zijn een kleine webshop en hebben een beperkte voorraad. Alle sjablonen worden op bestelling geproduceerd. Dit betekent dat wij je bestelling niet dezelfde dag kunnen verzenden. Tijdens het afrekenen geven wij een verwachtte verzenddatum aan. Dat is dat dag waarop wij de bestelling afgeven bij de bezorger. De bezorger bezorgt dan je bestelling zo snel mogelijk. Meestal is dat al een dag later.
Bezorgen op een ander adres
Standaard wordt je bestelling bezorgd op het factuuradres dat je hebt opgegeven tijdens je bestelling. Tijdens het bestellen kan je op de betaalpagina aangeven of je je bestelling op een ander adres wil laten bezorgen.
Wil je na afrekenen alsnog een ander bezorgadres doorgeven? Neem dan contact met ons op. Als je bestelling nog niet is verzonden kunnen we het bezorgadres nog aanpassen.